|
Post by imasingpiper on Feb 19, 2007 8:57:57 GMT -5
Kaley C. (Billy) kan wel redelijk goed acteren maar ik vind dat ze een stomme rol heeft, want Billy is zo schijnheilig en soms ook weer niet. Holly Marie vind ik dan weer heel goed ze kan haar zo goed inleven in haar rol en ze speelt echt fantastisch net zoals Alyssa. Deze twee actrices vind ik echt geweldigggg!! ;D En Shannen kon ook nog goed acteren maar ik heb eens gelezen dat zij altijd zo bazerig doet (dus zij kan haar rol dan ook goed spelen eh ) Wat vind jij van Shannen en al de andere?
|
|
|
Post by Sharon on Feb 19, 2007 9:25:25 GMT -5
ik vind alyssa en holly ook de beste. Shannen kan wel goed acteren maar haar persoonlijkheid in het echte leven is niet zo vriendelijk. Rose vind ik persoonlijk ook niet echt knap ofzo. Ik ben het meeste voor Alyssa omdat ze knap is, goed kan acteren en ook naast de set een goed persoon is. Tweede op men lijstjes is Holly..
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Feb 19, 2007 12:41:57 GMT -5
ja Alyssa zet zich in voor unicef en Holly zet zich in voor vrouwen met borstkanker, vind ik heel knap van hen!
|
|
|
Post by Sharon on Feb 19, 2007 13:03:36 GMT -5
ja idd ze zijn ook in het echte leven begaan met mensen dat is minder zo met rose en zeker met shannen
|
|
|
Post by imasingpiper on Feb 28, 2007 11:23:03 GMT -5
ja ik heb nog nergens gelzen dat Shannen iets deed voor een goed doel. jullie wel Als het zo is wil ik het zeker weten want dan moet ik mijn mening over egoïstische Shannen herzien (soms egoïstisch eh )
|
|
|
Post by Sharon on Feb 28, 2007 11:43:25 GMT -5
nee ikke niet. ja soms egoistisch, we mogen niet overdrijven
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 5, 2007 20:16:33 GMT -5
ik vind alyssa en holly ook de beste. Shannen kan wel goed acteren maar haar persoonlijkheid in het echte leven is niet zo vriendelijk. Rose vind ik persoonlijk ook niet echt knap ofzo. Ik ben het meeste voor Alyssa omdat ze knap is, goed kan acteren en ook naast de set een goed persoon is. Tweede op men lijstjes is Holly.. pff gewoon omdat Phoebe je lievelingscharmedone is . en btw rose zet zich wel voor iets in, er zijn genoeg foto's van haar op een benefiet ofzo en ze zet zich er voor in om musea leuker te maken voor jongeren enzo
|
|
|
Post by Sharon on Apr 6, 2007 5:19:30 GMT -5
ik moet zeggen dat ik Rose de laatste tijd wel sympathieker ben gaan vinden Niet alleen daarom
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 6, 2007 11:08:48 GMT -5
omdat ze ook in de spotlights weer terug wat staat met Grindhouse...?
|
|
|
Post by Sharon on Apr 6, 2007 12:01:26 GMT -5
nee niet echt daarom. ik heb haar een paar keer gehoord en gezien in interviews enzo en ja ze is wel tof
|
|
|
Post by charmedboy on Jan 10, 2008 1:23:23 GMT -5
kaley is niks en shannon gaat wel maar de rest is geweldig ;D
|
|
|
Post by Sharon on Jan 10, 2008 11:36:07 GMT -5
Kaley is nog jong hé. In het begin toen ik hoorde dat bv. Leo niet vaak zou komen omdat er te weinig geld was maar dat ze dan wel weer nieuwe personages zoals Kaley gingen aannemen vond ik dat dom. En ik vond Billie dan ook al irritant en overbodig maar uiteindelijk viel dat best goed mee.
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 12, 2008 7:56:29 GMT -5
Ik vind ze allemaal wel oke, Kaley huild in de laatste aflevering eerst heel echt nadat Christy dood is) maar later wordt het een beetje raar gekrijs
|
|
|
Post by Sharon on Feb 12, 2008 13:48:38 GMT -5
mhh ik doe een goeie poging om me dat te herinneren Maar ik denk dat ik intussen weet wat je bedoelt en ik denk dat je gelijk hebt
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 15, 2008 3:40:31 GMT -5
Mooi, maar ik vind Kaley best een leuk karakter in Charmed
|
|