|
Post by Sharon on Feb 15, 2008 11:34:15 GMT -5
ja, ik vind haar uiteindelijk ook nog wel meevallen
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 15, 2008 14:48:53 GMT -5
Ik vind Christy in de laatste afkevering stom
|
|
|
Post by Sharon on Feb 16, 2008 7:02:05 GMT -5
Ik vind haar meestal stom, ze is gewoon zo schijnheilig.
|
|
Coop
Wicca
|
Post by Coop on Feb 16, 2008 7:40:27 GMT -5
Ja zeker vanaf aflevering 17, dan wordt ze echt slecht zeg maar
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Feb 16, 2008 8:20:56 GMT -5
Ik vind Shannen Doherty en Holly Marie Combs de beste actrices uit Charmed. Shannen was gewoon fantastisch in All Hell Breaks Loose, en dat ze een beetje bazig is kwam wel goed uit. Prue was dat immers ook. Holly Marie Combs kan perfect Pipers neurotische trekjes spelen, en helemaal hysterisch worden. Alyssa en Rose zijn soms een beetje té overdreven, maar dat kan natuurlijk ook bij hun karakter horen.
Ik vind de actrice die Christy speelt best goed, maar ik snap niet waarom ze van die witte tanden heeft. Christy is opgevoed in een grot! ongetwijfeld zonder tandenborstels.
|
|
|
Post by Sharon on Feb 16, 2008 8:34:35 GMT -5
dat van die tanden heb ik ook gedacht, ik heb dat nog al gemerkt in films enzo. Dan zien ze er helemaal verwilderd uit enzo maar ze hebben wel hagelwitte tanden...
Van Shannen heb je wel gelijk, het kwam goed uit dat ze bazig was omdat Prue dat ook was. Ik heb het niet zo hard voor Shannen maar ik vind dat ze wel uitstekend acteert. Kwestie van persoonlijkheid heb ik het meer voor de andere meiden. Vroeger had ik het ook niet zo voor Rose maar ik vind haar nu al veel sympathieker. Ik vind Alyssa en Holly de leukste. Ik vind dat ze ook zeker geen dikke nek hebben ofzo en gewoon zijn gebleven. Ze zetten zich ook in voor goede doelen enzo, mensen met een hart van goud ;D
|
|
Coop
Wicca
|
Post by Coop on Mar 20, 2008 11:21:32 GMT -5
Ik ook, ik vind Alyssa heel leuk en vooral grappig. En idd Holly heeft van die trekjes die Piper heeft heel goed gespeeld.
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 20, 2008 11:34:27 GMT -5
ja zeker, maar ik vind dat holly zich minder sympathiek opsteld door geen foto's van haar kindje te laten tonen. Oké de eerste maanden of jaar maar niet zo lang.
|
|
|
Post by Sharon on Mar 20, 2008 11:48:16 GMT -5
Ondertussen is Riley inderdaad al ouder dan een jaar. Je kan niet echt van babyfoto's meer spreken. Ik snap best dat ze nu meer uit de schijnwerpers wil blijven, maar ze zou haar fans/ charmed fans het wel nog mogen gunnen foto's te tonen. Zeker omdat ze Finley nooit zo weg heeft gehouden en ze tijdens haar zwangerschap ook in magazines enzo stond.
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 20, 2008 11:52:19 GMT -5
inderdaad
|
|