|
Post by Sharon on Mar 14, 2007 13:57:50 GMT -5
leuk hoor phoebe: Paige kan dat niet wat sneller? Voor een koffiekransje is dit niet de ideale plek weet je! paige: Kan er niet uit! Piper: Wat voor een belachelijk uitleg is dat nu weer! Toch niet, jij moet het doen
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 15, 2007 11:31:30 GMT -5
Phoebe: wrm kan je er niet uit? Paige: ja, wrm kan IK er niet uit?? Leo!!?? Leo: weet ik veel, zal eens vragen aan de elders! Zoeken jullie alvast naar de demon... *geeft Piper een practige kus en orbt weg* toch niet!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 16, 2007 11:07:41 GMT -5
slecht mens phoebe: en dan maar wachten Piper: niet veel keuze he grams: dit is wel niet de plaats waar ik zolang wil zijn phoebe: njah veel keuze hebben we niet he paige: komaan leo! maar ik ook niet!!!
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 16, 2007 11:39:37 GMT -5
jij ook slecht mens! omdat het al lang duurt, beginnen Piper, Phoebe en hun grootmoeder al te zoeken naar de demon! Piper en Phoebe en grams zeggen de spreuk op en de demon wordt weer zichtbaar, daarna gooien ze het drankje en demon wordt vernietigd. Piper: zo, dat was dat, gaat het nog Paige? Paige: ja hoor! Grams was intussen naar het boek gelopen en probeert het terug te pakken en het..... lukt! Grams: ik heb het boek!! Piper: super!! LEOOO!! Leo: hier ben ik! Paige kan er niet uit omdat.... sry, geen inspiratie
|
|
|
Post by Sharon on Mar 17, 2007 8:52:39 GMT -5
leuk een demon kwam binnen geschemerd en zwiert leo tegen de muur. Piper draait zich om en blaast hem op. phoebe: leo!! ze lopen naar Leo. piper: paige moet hem helen paige: ik zit vast, remember! grams: maar de demon is dood paige: toch kan ik er niet uit!
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 17, 2007 9:14:55 GMT -5
Phoebe: als wij nu eens een spreuk maken om Paige eruit te halen?? Piper: alle magie word teruggekaatst!! Phoebe: alle magie van die uit het net gaat word teruggekaatst, niet in het net! de demon heeft ook een spreuk over het net gesproken! Piper: we kunnen het proberen... Phoebe: ik begin direct te schrijven!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 22, 2007 15:11:08 GMT -5
piper: phoebe kan dat niet wat sneller, leo he! phoebe: ja, jaag me niet op. ik moet zorgen dat dat ding niet weerkaatst he piper: grams, jij met je superspreukentalent kan je niet wat helpen?
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 28, 2007 1:03:25 GMT -5
grams: ik kan het proberen... 5 minuten later Phoebe: klaar!! bedankt grams! grams: graag gedaan! Piper: zo, zullen we? Phoebe: ja, tuurlijk! ze gaan samen staan en beginnen voor te lezen: sorry, heb geen inspiratie voor spreuken
|
|
|
Post by Sharon on Mar 28, 2007 4:00:13 GMT -5
pffff ik krijg altijd de moeilijke dingen Piper & Phoebe: The witch in the net gets very mad if you don't let her go let her out because we say so! Paige: Wat een belachelijke spreuk grams: doe het dan zelf in 5 mintuten he piper: kan je er nu uit? sorry weet het heel belachelijk nu iemand anders, ik heb al moeilijk genoeg moeten doen.
|
|