|
Post by TheCharmedOne on Mar 4, 2007 8:52:00 GMT -5
Phoebe: we zuller er maar het beste van maken zeker?! Piper: ja! okee, Paige: ga jij pendelen, Phoebe maak jij een verjaagspreuk en ik zal een drankje maken, grams, wil jij me helpen? iedereen akkord? Paige: ja Phoebe: ja Grams: ja Leo: euh..nee...wat moet ik doen??
|
|
|
Post by Sharon on Mar 4, 2007 8:52:27 GMT -5
geeft niks, heb ik ook wel eens. ok dan
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 4, 2007 10:04:53 GMT -5
Piper: jij gaat zwijgen en overal in huis zien of je nergens iets verdacht ziet Leo: oké, chef (maakt een soldatenbeweging) gams: ik dacht dat withlighters hun vorige levens achter hun lieten phoebe: haha heel grappig kunnen we nu beginnen
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 4, 2007 12:20:17 GMT -5
iedereen begint dus en een kwartier laten is iedereen klaar... Leo: ik heb niets verdacht gezien wsl heeft hij alleen het boek mee... Paige: ik heb de demon gevonden, wat een geluk dat hij niete in de onderwereld was! hij houd Phoebe gevangen in dat huis bij die grote fabriek in... Phoebe: mijn verjaagspreuk is niet de beste omdat ik niet veel wist maar hij gaat ermee door Piper: ons verjaagdrankje is zeer goed gelukt dankzij grootmoeder hier! Grams: ach, het was niks! (bloost een beetje)
even iets dat niet met het verhaal te maken heeft, hoe kon de demon het boek hebben gepakt en het huis verlaten?
|
|
|
Post by Sharon on Mar 4, 2007 14:08:25 GMT -5
weet ik veel hoe kan phoebe nu gevangen zijn en dan een spreuk hebben trouwes?
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 5, 2007 11:33:42 GMT -5
omg wat een dom verhaal, laten we gwn denken dat Phoebe niet weg was!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 5, 2007 13:09:55 GMT -5
ah ja ok :S
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 6, 2007 12:03:38 GMT -5
maar, Sharon, wil je niet ff een vervolg maken op het verhaal, ik kan dat niet doen omdat ik het laatste een vervolg heb getypt...
|
|
|
Post by Sharon on Mar 6, 2007 14:56:51 GMT -5
ow ja ok
paige: bescheidenheid faken lukt je niet zo goed grams! grams: wel... piper: hier hebben we geen tijd voor phoebe: we moeten het boek terugkr...
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 7, 2007 7:01:35 GMT -5
Phoebe stopt opeens met praten Piper: Phoebe, wat is er?? Phoebe: geen idee, ik voelde opeens een soort rilling, maar je moet er niet op letten hoor! we moeten eerst en vooral ons boek terughebben!! Piper: okee, iedereen klaar? Paige, wil jij ons daarnaartoe orben? Paige: tuurlijk, maar wie gaat er allemaal mee?
|
|
|
Post by Sharon on Mar 7, 2007 10:42:58 GMT -5
piper: jij, ik, phoebe en grams leo: en ik piper: nee jij niet leo: en waarom niet? piper: veel te gevaarlijk leo: maar piper: geen discussie mogelijk
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 7, 2007 15:14:54 GMT -5
amai, strenge Piper Paige: okee dan, sorry Leo! ze orben er naartoe... eens daar zien ze het boek liggen en natuurlijk lopen ze er direct naartoe maar ...
|
|
|
Post by Sharon on Mar 9, 2007 11:40:32 GMT -5
zo doet ze dan toch natuurlijk is het een val, de zusjes komen vast te zitten in een net. Net als...
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 9, 2007 13:13:42 GMT -5
net als?? kon je niet schrijven behalve ofzo??
|
|
|
Post by Sharon on Mar 9, 2007 13:14:32 GMT -5
je kan toch iets zeggen als "net als paige wil roepen..."
|
|