|
Post by imasingpiper on Feb 28, 2007 12:29:15 GMT -5
piper: het probleem is dat Paige jaloers is op mijn club en omdat zij van die stomme interim werkjes moet opknappen Paige: helemaal niet waar, jij bent gwn in u midlifecrisis gekomen Piper: ohhhhhhh Phoebe(mompeld):ben ik nu de enigste volwassene
|
|
|
Post by Sharon on Feb 28, 2007 13:18:51 GMT -5
grams: begin ik me ook af te vragen phoebe: we hebben wel wat beters te doen dan elkaar afkraken piper: zoals? phoebe: onze moeder helpen! piper: puh
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 1, 2007 11:32:36 GMT -5
Phoebe: kunnen we ons even concentreren?? alsjeblieft zeg Paige: okee, sry Piper!! Piper: het spijt me ook, ik ben gwn gestressd, ik moet ook zoveel doen!! Grams: okee, meisjes, nu dat probleem van de baan is kunne we ons mss concentreren op het ander probleem, namelijk Patty! Mss moeten jullie eens kijken in het Book Of Shadows!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 1, 2007 12:07:24 GMT -5
phoebe: goed idee! komaan paige springt achter haar aan en piper komt dan ook maar morrend achter hen aan. maar eens op de zolder
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 2, 2007 11:38:40 GMT -5
zien ze dat het boek weg is! Wat moeten ze nu doen??
|
|
|
Post by Sharon on Mar 2, 2007 11:48:37 GMT -5
piper; aah, aah grams... grams: naar mij moet je niet kijken wat kan ik er aan doen! phoebe: misschien heeft LEO het? Hierbij keek ze naar boven wachtend op een reactie van hem
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 2, 2007 13:28:46 GMT -5
Leo orbt binnen. Leo: wat is er, alles goed?? (heel bezorgd ) Piper: Leo, schatje, zie je niet iets dat verandert is aan deze zolder? Leo: ja, jullie grootmoeder is er... Piper: buiten dat! Leo: ik zie niks Paige: (mompelend) da's normaal hoor Piper: het BOS is weg!!!!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 3, 2007 7:20:30 GMT -5
Leo: ow ja? (kijkt verbaasd) 5 minuten geleden was het hier nog. Piper: Hoe weet jij dat nu zo zeker? leo: ik was hier paige: maar hoe
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 3, 2007 7:47:51 GMT -5
Leo: ja, ik zocht iets op over een of andere demon waar een andere protégé last mee heeft.. maar, waar is Phoebe?? Piper: wel..euhm... Cole heeft haar Leo: o nee, we hebben niet de kracht van drie en het BOS!!!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 3, 2007 7:50:00 GMT -5
paige: maar hoe kan dat op 5 minuten tijd ineens zonder enig geluid weg zijn?
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 3, 2007 12:17:08 GMT -5
Paige: mss door de demon van stilte?! Piper: dit is niet grappig Paige Leo: hmm, Paige kan mss gelijk hebben!! ben direct trg (geeft natuurlijk eerst nog een zoen aan Piper ) 20 minuten later Leo: er bestaat idd een demon van stilte!! Grams: wat weet je nog over die demon?? nu zitten we al met 3 rare dingen opgescheept
|
|
|
Post by Sharon on Mar 3, 2007 13:07:42 GMT -5
Paige: Zie je nou, je moet niet altijd direct lachen met mij. Paige steekt haar tong uit. piper: 3???
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 4, 2007 7:31:19 GMT -5
Grams: ja, Patty, Phoebe en deze demon Leo: de demon van stilte is heel makkelijk te verjagen, Piper, je moet hem gwn opblazen Piper: ik heb het gevoel dat daar nog een maar bijkomt Leo: idd, je moet hem eerst kunnen vinden!!, deze demon kan de kleur aannemen van het voorwerp achter hem en aangezien hij zo stil is, kan hij niet veraden worden door een geluid...
|
|
|
Post by Sharon on Mar 4, 2007 7:53:36 GMT -5
paige: typisch! maar eug grams wat bedoelde je juist met 'Phoebe' bij die 3 problemen? Phoebe: ja wil ik ook wel eens weten.
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 4, 2007 8:49:15 GMT -5
oeps, zit nog bij BDC okee, lees maar 2 problemen
|
|