|
Post by Sharon on May 9, 2008 12:23:35 GMT -5
Hoi Welke games speel jij vaak op de PC online of op cd-rom? Een beetje uitleg hierbij is altijd welkom voor degenen die dat spel niet kennen. xxx
|
|
|
Post by imasingpiper on Jun 24, 2008 3:32:17 GMT -5
ik vind "the Sims" heel leuk. Je moet dan hun leven eigenlijk leiden en blabla; ik denk wel dat iedereen het spel kent.
|
|
|
Post by Sharon on Jul 2, 2008 8:58:23 GMT -5
Wij hebben eentje op de playstation 2 en PSP, op de PSP is het stom (ik snap het niet echt ), op de playstation is het wel leuk maar ik kan daar niet zo lang achter zitten. Krijg nogal eens snel hoofdpijn achter de playstation ik zit liever achter computer.
|
|
|
Post by riantje on Jul 5, 2008 6:29:50 GMT -5
ik speel heel graag warrock dat is een schiet spel je hebt 3 mogelijk heden, een klein veldje een middelmatig veldje en een groot veldje en daarin zijn der weer allemaal veldjes in (rooms) het is de bedoeling, je komt in een team en je moet het andere team uitschakelen, of je moet zoveel keer winnen, of zoveel mensen dood maken. kijk op www.warrock.net voor preciese informatie
|
|
|
Post by imasingpiper on Jul 5, 2008 10:57:12 GMT -5
wel een leuk spelletje! ik hou echt van schiet spelletjes.
|
|
|
Post by Sharon on Jul 5, 2008 11:25:35 GMT -5
Haha ik vind zo'n spelletjes altijd grappig, als je zo gewapend je weg moet zoeken in een kasteel ofzo en terwijl allerlei monsters uit moet schakelen. Wat ik op de playstation wel graag doe is Singstar, heb er intussen al verschillende, en Buzz is ook wel leuk. Tennisspelletjes doe ik ook wel eens.
|
|