|
Post by Sharon on Sept 2, 2007 13:17:56 GMT -5
hey luitjes
is er een tv programma dat jij echt geweldig vind en waar je graag meerdere topics van wil openen laat het hier dan weten en dan maak ik zo snel mogelijk een board voor jou aan waar je naar hartelust over je favo programma kan kletsen!
xxx
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Sept 2, 2007 16:00:23 GMT -5
wel, het enige programma dat ik echt volg is Thuis maar om daar al direct een board van te maken zoveel gebeurt er nu weer niet in! als je echt wil, mag je er wel een board van maken en zal ik er wel proberen zoveel mogelijk in te antwoorden!
|
|
|
Post by imasingpiper on Sept 5, 2007 9:45:19 GMT -5
alles is welkom
|
|
|
Post by Sharon on Sept 5, 2007 10:21:57 GMT -5
inderdaad! Heb jij dan zelf geen aanvraag?
|
|
Jonna
Geïnteresseerde
Hayden!
|
Post by Jonna on Feb 8, 2008 8:38:19 GMT -5
Een board over Heroes lijkt mij leuk!
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 8, 2008 11:36:07 GMT -5
Hm... Ik kijk alleen (behalve Charmed) Hotel Babylon maar een board hoeft er ook niet van te komen Heroes kijk ik niet maar ik denk veel mensen wel...
|
|
|
Post by Sharon on Feb 8, 2008 12:41:39 GMT -5
je kan i.p.v. een board ook gewoon een nieuwe topic hierover aanmaken je board is aangemaakt Jonna, veel plezier ermee
|
|
Jonna
Geïnteresseerde
Hayden!
|
Post by Jonna on Feb 8, 2008 13:08:45 GMT -5
Dankjewel, ik ben al een thread begonnen .
|
|
|
Post by Sharon on Mar 27, 2008 13:52:38 GMT -5
Ik ga een aantal regeltjes opstellen om een eigen board aan te vragen.
-Je post zelf minimum 3 topics in het board dat je hebt aangevraagd. Staan er binnen de week geen 3 wordt je board verwijderd, staat er wel al eentje wordt die topic verplaats naar het Engelstalige of Nederlandstalige TV-Programma's board. -Je probeert dit board zelf actief te maken en checkt het dus regelmatig. -Je start geen topic met maar 1 regel uitleg. Sommigen begrijpen hiermee misschien niet wat je bedoelt, zelfs niet als ze de serie volgen. Je typt dus m.a.w. een beetje een degelijke uitleg. -Als je wel wat wil vertellen over een serie maar hiervoor geen heel board nodig hebt kan je gewoon een topic openen in het Engelstalige of Nederlandstalige TV-Programma's board.
|
|