hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Dec 17, 2007 13:22:21 GMT -5
www.youtube.com/watch?v=GVP_r1hYmtgWat vinden jullie nou van dit filmpje? Ik vind het heel erg overdreven. Heel veel gepraat maar weinig bewijs van wat er nou werkelijk gebeurd is. En nu hier toch een topic over is, wat is nou de werkelijke reden van het vertrek van Shannen? Waarom heeft ze geen toestemming gegeven om het beeldmateriaal van Prue te gebruiken in latere uitzendingen? (geen foto's, zelfs niet in Charmed Forever). Spill it!
|
|
|
Post by Sharon on Dec 18, 2007 11:07:47 GMT -5
ik weet niet zo goed wat er van aan is, ik denk wel dat het niet echt aan Alyssa maar aan Shannen ligt omdat Shannen met heel wat mensen problemen heeft. Maar toch...misschien is het allemaal ook wat opgeblazen. Geen van hen heeft er ooit duidelijk iets over gezegd dus...
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Jan 7, 2008 13:16:55 GMT -5
Ja inderdaad, Shannen Doherty had ook al ruzie met de producer van Beverly Hills 415 or hoe die serie nou heette. Alleen daar was ze in latere uitzendingen nog wel te zien. Ik vind het echt HEEL ERG stom dat ze niet meer te zien is na All Hell Breaks Loose. Ik bedoel, alle doden komen zo ongeveer een keer terug. Behalve Prue. En dat heeft er voor gezorgd dat de serie een hele boel geloofwaardigheid verloren heeft. Ze is niet eens te zien op een foto in Charmed Forever!
|
|
|
Post by Sharon on Jan 7, 2008 13:48:27 GMT -5
dat zou ook komen omdat ze dat niet wou. Eigenlijk hadden ze graag gehad dat Shannen ook nog eens mee zou spelen maar dat wou ze niet, wat nog een beetje begrijpelijk is. Maar dat zelfs een foto niet mag vind ik er wel heel erg over, dat wordt eerder kinderachtig.
|
|
|
Post by charmedboy on Jan 10, 2008 1:22:13 GMT -5
het is echt niks he! een heel gedoe en het is idd jammer ook al speelt ze niet mee dat zr bij de geesten of bij de foto,s was.
|
|