|
Post by Sharon on Jul 6, 2007 10:58:26 GMT -5
Algemeen is bekend dat shoppen met mannen enkel last is. Nu natuurlijk met de verhaaltjes over " de nieuwe man" valt het natuurlijk te bekijken Wat met jouw vader, nonkel,... of misschien wel vriendje ? Zijn zij een plezier of een last om mee te gaan shoppen? Worden ze meegesleurd of staan ze zelf te springen om winkel in winkel uit te lopen?
|
|
|
Post by imasingpiper on Jul 10, 2007 4:32:56 GMT -5
bha dit valt te zien welke winkel, maar ik heb daar geen last van want ik wil het liefst ook zo snel mogelijk een winkel uit. Ik vind winkelen echt vermoeiend en saai Maar in een charmed-winkel zou ik wel uren kunnen rondlopen, valt dus te zien welke winkel het is
|
|
|
Post by Sharon on Jul 17, 2007 13:18:33 GMT -5
tja sorry voor de modefreaks maar ik ben het daar zowat mee eens. Ik wordt echt moe van al dat slenteren maar natuurlijk als het een leuke winkel is ben ik dat meteen vergeten
|
|
|
Post by imasingpiper on Aug 5, 2007 4:27:52 GMT -5
haha....dito!
|
|
|
Post by moondance on Aug 9, 2007 2:22:45 GMT -5
mijn pa komt geen wikkel binnen jaah een super:p mijn ex was echt een *piep* hij ging alleen mee om te zeuren over de kleren die ik koos zoals die als is te ver uit gesneden nee geen spagettibandjes dat staat je niet en dat soort dingen "zucht"
|
|
|
Post by Sharon on Aug 9, 2007 6:21:18 GMT -5
dan is het zeker niet leuk, gelukkig is het je ex
|
|
|
Post by imasingpiper on Aug 10, 2007 7:41:47 GMT -5
jah:D Ze moeten zich met hun eigen zaken bemoeien
|
|
|
Post by moondance on Aug 25, 2007 2:55:09 GMT -5
ik ga het liefste winkelen met me ma en die is ook eerlijk als de maat net iets te klein in zegt ze het en als de kleur me niet goed staat ook maar meestal weet ik wel wat ik wel en niet kan doen. ik had op me middelbare een vriende groepje die waren niet populaire ofzo maar wouden dat wel zijn en ik had altijd zo iets van ach het zal wel maar die waren zo van je moet slank zijn en knap ect. en ik had dan de grooste maat voor broeken beetje brede heupen kan ook geen goeie riem vinden ik heb maatje 42 voor broek en dat was dan weer van ow wat groot en dan schaam je je toch wel maar nu heb ik een hele lieve vriendin en we hebben het zelfde postuur en perecies de zelfde maat dus dat is wel lach maar ze houd niet zo van winkelen
|
|
|
Post by Sharon on Sept 5, 2007 10:34:52 GMT -5
Ja als ze dat zo zeggen is dat wel een beetje om te schamen gewoon om het feit dat ze dat zeggen niet omdat die maat erg is... ik vind winkelen ook niet zo leuk maar met vriendinnen vind ik het nog wel tof en af en toe is met m'n ouders ofzo lukt wel
|
|
|
Post by moondance on Sept 7, 2007 12:39:23 GMT -5
ik koop nu wat vaker via internet ik vind daar vaak wat leukker kleding
|
|
|
Post by Sharon on Sept 12, 2007 10:24:33 GMT -5
oh ja? heb ik nog niet echt gedaan wel via zo'n boeken ...
|
|
freakychamedboy
Wicca
We've made it, I think we've made it, Do you think we've made it.
|
Post by freakychamedboy on Sept 22, 2007 15:09:43 GMT -5
ik sta meestal te springen de winkel uit te gaan
|
|
|
Post by moondance on Sept 29, 2007 14:59:55 GMT -5
hahah
|
|