|
Post by phoebe on Feb 19, 2007 9:22:47 GMT -5
Ik heb gehoord dat Astrale Projectie en telekenese bestaat. Kan iemand mij misschien vertellen hoe je het kan leren?
Phoebe
|
|
|
Post by Sharon on Feb 19, 2007 9:30:39 GMT -5
ik heb ook al zoiets gehoord, maar ook van emphaticy en visioenen. Ik weet niet of je het kan leren of ofdat het gewoon iets is waarvoor je de gave moet hebben. Aura's zien dat kan je daarentegen wel leren. Of het met die andere krachten ook zo is daar heb ik geen antwoord op mssn iemand anders wel? Anders moeten we het maar eens opzoeken he
|
|
|
Post by phoebe on Feb 25, 2007 7:02:38 GMT -5
ok dankje wel.
even iets anders weet je misschien hoe je die foto op je profiel krijgt?
|
|
|
Post by Sharon on Feb 25, 2007 10:52:07 GMT -5
bedoel je een sig? zoals de mijne die onder mijn tekst verschijnt?
|
|
|
Post by imasingpiper on Feb 28, 2007 11:10:51 GMT -5
ik heb gelezen dat er mensen geboren worden met een gave van empathy. Er was een meisje en wnnr die buiten ging voelde die alles wat de mensen rondom haar voelde, zij kreeg op het einde van de dag zo'n harde hoofdpijn (zoals Phoebe in het begin altijd had ) dat zij haar moest opsluiten in haar kamer zodat ze tot rust kon komen. Ik wil ook wel een gave maar zo nu ook weer niet en het schijnt dat deze gave bij 2/10 mensen ofzo voorkomt Mss heeft er iemand die we pers. kennen zonder dat we het weten deze gave wel
|
|
|
Post by Sharon on Feb 28, 2007 11:40:00 GMT -5
ja phoebe mssn heeft iemand in jouw omgeving dit wel al is de kans natuurlijk klein. Ik hoop dat ons antwoord je toch iets heeft geholpen
|
|
|
Post by moondance on Aug 8, 2007 15:57:31 GMT -5
jaah heb op msn groups (charmed) gelezen dat je astrale projectie en telekinese maar geloof het eerlijk gezet niet.
denk dat je er mee geboren moet worden.
maar bij mijn moeder is de intutie zo ontwikkeld dat het soms lijkt dat ze de toekomst voor speeld.
me pa heeeft wel iemand gekend die visioenen kreeg maar dat waren altijd akkelige dingen ze zag iedere keer als ze iemand een hand gaf hoe ze dood zouden gaan, ze heeft zich zelf op gehangen
|
|
|
Post by imasingpiper on Aug 9, 2007 4:34:19 GMT -5
dat is wel gruwelijk, maar ik kan wel geloven dat altijd de dood zien je tot zoiets drijft.
|
|
|
Post by moondance on Aug 9, 2007 5:31:03 GMT -5
jaah zo dat zelf niet willen dan zou ik ook gek worden als je dan nog leuke dingen zou zien.
|
|
|
Post by Sharon on Aug 9, 2007 5:56:33 GMT -5
das wel waar, enkel leuke dingen zien is wsl niet mogelijk maar als je altijd maar de dood ziet snap ik wel dat het je zover zou drijven
|
|