|
Post by TheCharmedOne on Mar 4, 2007 12:06:27 GMT -5
zo, wat vinden jullie van de elders en wrm ik vind ze echt onnodig al hebben ze soms wel info over bepaalde demons en gebeurtenissen, ik zei soms omdat ze soms ook helemaal geen idee hebben over een demon of gebeurtenis!!! en de magische machten kunnen het altijd af zonder hun hulp! ook vind ik het stom dat ze Piper en Leo niet lieten trouwen al was daar mss een grondige reden voor.. ze konden het niet weten van Patty en Sam want Paige was nog niet in de serie voorgekomen... ook is er de kwestie Gideon!! hij was een elder maar toch wou hij Wyatt vermoorden!!! wat vinden jullie daarvan?
|
|
|
Post by Sharon on Mar 4, 2007 14:03:24 GMT -5
ik vind de ouderen nogal egoistische wezens soms. Altijd denkend aan het grotere goed zeggen ze terwijl ze vooral denken aan wat hen het beste uitkomt. soms hebben ze informatie maar op momenten dat de zusjes echt hun informatie nodig hebben weten ze meestal niks.
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 5, 2007 11:28:25 GMT -5
ja idd, was ik nog vergeten te zeggen...
|
|
|
Post by Sharon on Mar 5, 2007 13:06:28 GMT -5
daarom doe ik het
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 6, 2007 12:01:19 GMT -5
haha
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 11, 2007 6:27:17 GMT -5
ja ik vind ze dus eerder onnodig dan nodig, helemaal nergens goed voor is ook niet waar want soms hebben ze wel interessante informatie. Maar ik kan je standpunt wel begrijpen ik denk er ook zo over
|
|
|
Post by Sharon on Mar 11, 2007 8:07:14 GMT -5
ja maar toch vind ik helemaal nergens goed voor niet waar. Ze hebben soms wel nuttige dingen te vertellen en zijn soms wel nodig, zeker niet altijd maar toch
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 11, 2007 8:45:08 GMT -5
dat zeg ik toch, maar ik begrijp wel wrm zij dat zegt. Want ze zijn niet altijd even nuttig
|
|
|
Post by Sharon on Mar 11, 2007 8:51:23 GMT -5
ja nee dat is wel duidelijk
|
|