|
Post by Sharon on Jul 8, 2007 11:27:55 GMT -5
|
|
freakychamedboy
Wicca
We've made it, I think we've made it, Do you think we've made it.
|
Post by freakychamedboy on Sept 22, 2007 16:08:29 GMT -5
Alyssa Holy staat het voor geen meter (phoebe , Piper)
|
|
|
Post by imasingpiper on Sept 23, 2007 4:33:19 GMT -5
bwah ik vind dat het bij piper nog een beetje staat. De mooiste blonde vind ik wel Billie, wsl omdat je dat gwn bent om te zien
|
|
|
Post by Sharon on Sept 23, 2007 5:42:30 GMT -5
bij Billie heb je niet anders gezien he
|
|
freakychamedboy
Wicca
We've made it, I think we've made it, Do you think we've made it.
|
Post by freakychamedboy on Sept 23, 2007 5:45:09 GMT -5
nou Prue dan Dat haar OMG das erg Maarja ik vindt het alyssa en Kaley toch het beste staan (dacht dat ik uit de power of 4 moest kiezen)
|
|
|
Post by Sharon on Sept 23, 2007 11:07:21 GMT -5
wel ja was de bedoeling maar maakt niet uit inderdaad dat van Prue vond ik ook heel erg!!
|
|
|
Post by imasingpiper on Sept 26, 2007 7:45:41 GMT -5
ik ook, zij staat het mooist met zwart haar
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Feb 16, 2008 8:26:05 GMT -5
Ik vond Rose als blondine echt gigantisch lelijk.. ik was blij toen ze het halverwege seizoen 6 weer donker had geverfd. Jemig ik vond het ECHT heel lelijk. Brrr.. Ik vond Shannen als blondine ook niet zo geweldig, maar dat kwam deels ook doordat het zo vaag stijl was. Alyssa was wel oké als blondine, maar bruin staat haar toch echt mooier. Ik denk uiteindelijk dat ik Christy (hoe heet die actrice?) het mooist als blondine vond.. bij haar paste het gewoon goed.
|
|
|
Post by Sharon on Feb 16, 2008 8:40:48 GMT -5
Die ene keer bij Prue zag het er gewoon ongelofelijk nep uit vind ik. Zo lang stijl, wit-blond. Ik vond het helemaal niet mooi. Die ene aflevering in seizoen 5 waarin Paige zo kort blond was vond ik ook kort bij afschuwelijk. Ik vind Alyssa ook mooier met bruin maar ik vind dat zij nog wel staat met blond. De actrice die Christy speelde is Marnette Patterson en zij staat inderdaad ook goed met blond, haar zou ik denk ik liever niet met bruin haar ofzo zien.
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 16, 2008 12:52:33 GMT -5
Ik vind het Piper en Phoebe idd een beetje raar staan, Paige staat het wel oké
|
|