|
Post by Sharon on Jul 6, 2007 9:35:06 GMT -5
hoeeehhh
Halloween, harige zwarte wezens sluipen je huis binnen, je kijkt eens opzij van je TV toestel. Je kijkt terug naar je TV en komt dan tot de conclusie waardoor je meteen terugkijkt naar de plaats van daarnet. En daar zit ze, een grote harige spin. Je begint te gillen en gaat op de sofa staan of je neemt iets om mee te slaan en slaat ze meteen dood of je gaat ernaar toe, neemt ze op en zet ze buiten. Welke reactie geef jij op een spin?
|
|
|
Post by moondance on Aug 9, 2007 3:29:19 GMT -5
gillen maar moest op school 30sec een vogelspin vast houden om van me angst af te komen maar hij begon te lopen en toen wou ik hem gratis vliegles gaan geven maar dat mocht nie
|
|
freakychamedboy
Wicca
We've made it, I think we've made it, Do you think we've made it.
|
spinnen
Sept 22, 2007 15:51:23 GMT -5
Post by freakychamedboy on Sept 22, 2007 15:51:23 GMT -5
Hahaha vliegles DOODMEPPEN
|
|
|
spinnen
May 9, 2008 12:29:52 GMT -5
Post by Sharon on May 9, 2008 12:29:52 GMT -5
Haha bij mij zou ze dan ook vliegles krijgen denk ik. Al zat er op school ineens eens een tamelijk grote spin op mijn schouder en ik ben rustig kunnen blijven zitten tot de leerkracht ze er heeft afgehaald. Ik schrok toen wel wat van mezelf want normaal gezien kan ik ze helemaal niet in m'n buurt hebben. Een keer werd ik bijna hysterisch (misschien omdat ik ze probeerde te doden en ze kwam recht naar mij gelopen en ik had niet veel plaats om opzij te gaan. Ik ben toen op de sofa gesprongen. )
|
|