|
Post by Sharon on Mar 9, 2007 11:34:24 GMT -5
Welke waarheid heeft jou veel pijn gedaan of waar ben je ooit achtergekomen wat je heel erg vond? Post het hier xXxX
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 9, 2007 12:49:21 GMT -5
ik had eens een vriendin die ik heel tof vond maar zij vond mij blijkbara niet tof en ze deed gwn alsof ze mijn vriendin was omdat ze niemand anders had!!! dat vond ik heel erg om te horen en we zijn een tijdje niet echt vijanden geweest maar toch ook niet echt vrienden wij waren dan beiden met een andere groep heel hard bevriend geraakt maar zij vonden haar niet echt tof en ze had dan toch geen vrienden dit jaar kan ik wel weer goed met haar opschieten want ze is echt veranderd, ze heeft nu een hele toffe vriendin en ze heeft enorm geleerd van haar fouten... we hebben beide eigenlijk andere vrienden en we trekken nu niet echt veel met elkaar op, buiten in de klas 5 minuten ofzo. en natuurlijk als je veel met elkaar opschiet leer je ook de slechte kanten kennen, en ik geef toe, ik heb ook slechte kanten
|
|
|
Post by Sharon on Mar 9, 2007 13:06:42 GMT -5
leuk dat jullie nu toch terug met elkaar overweg kunnen en dat ze echt veranderd is. Ik heb iets gelijkends meegemaakt met een ex-vriendin van mij en ik vond dat ook heel erg
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 9, 2007 13:17:20 GMT -5
stom hé!! je denkt dat dat een toffe vriendin is en dan ineens krijg je te horen dat ze je helemaal niet tof vind!!!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 9, 2007 13:24:06 GMT -5
ja wel wij waren al vriendinnen van in de kleuterschool maar zo het einde van het lager ale de laatste 2 jaar waren ik en nog een andere vriendin vaak kwaad op haar omdat ze raar deed maar elke keer mocht ze terug bij ons komen. toen wij in het 5de zaten ging die andere vriendin naar het middelbaar want die was een jaar ouder en wij bleven dan met 2 achter, ale 4 want er waren dan 2 meisjes (een daarvan is imasingpiper) waar we wel mee overweg kwamen. Maar dan ineens kreeg zij wat andere "vriendinnen" en liet ze mij vallen.
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 9, 2007 13:39:47 GMT -5
en jullie waren dan al zo lang vriendinnen!! wij nog maar 2 jaar ofzo...
|
|
|
Post by Sharon on Mar 10, 2007 5:18:18 GMT -5
ja, idd al jaren! maar ja het is nu zo en nu zie ik haar eigelijk nooit meer
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 10, 2007 8:08:42 GMT -5
da's wel jammer!! en weet je wrm ze andere vriendinnen zocht??
|
|
|
Post by Sharon on Mar 10, 2007 11:32:29 GMT -5
nee niet echt maar ze begon dan zo wat truttig te doen gewoon om bij het 'coole' groepje te horen denk ik
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 10, 2007 12:25:42 GMT -5
ja, dat ken ik ook!! er zat een heel tof meisje in ons klas maar die is nu ook zo'n strekemieke geworden om bij het 'cool' groepje te horen!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 10, 2007 12:46:35 GMT -5
vind ik echt stom maar ja ik heb nu andere vriendinnen
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 11, 2007 5:43:32 GMT -5
Ja nogal een chance dat je mij hebt eh Sharon want ik ben niet zo truttig als die ander. Ze probeerde 'cool' te doen maar dan hoorde ze er nog niet bij haha dat vond ik zo grappig
|
|
|
Post by Sharon on Mar 11, 2007 7:56:17 GMT -5
wie zegt dat ik het op jou had? nee grapje ja ik ook best wel al zou dat niet mogen
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 11, 2007 8:22:34 GMT -5
als het geen grapje was dan had jij een probleem
|
|
|
Post by Sharon on Mar 11, 2007 8:38:20 GMT -5
nee dan had jij er een en je moet echt eens een sig nemen das handiger
|
|