hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Dec 17, 2007 13:29:58 GMT -5
www.youchoose.net/campaign/bring_back_charmed"Charmed zou terug moeten komen maar dan met de kinderen die demonen vechten en de originele zussen terugkomend als gaststerren en alle kinderen moeten volwassen zijn! Dat zou zo'n leuke serie worden, iedereen zal het kijken!" Hebben jullie gestemd? Zo ja/nee, waarom (niet)? Ik heb niet gestemd, omdat ik vind dat de serie gewoon over is. In Charmed Forever is de serie echt definitief afgesloten, als er nu nog uitzendingen gemaakt zouden worden, zouden ze slap worden omdat iedereen toch al weet hoe het afloopt. Bovendien zouden de Charmed-sterren dan bejaard moeten zijn en ik ben *sorry* niet geïnteresseerd in bejaarde Charmed Ones.
|
|
|
Post by Sharon on Dec 17, 2007 13:42:34 GMT -5
wel ik had graag gehad dat charmed tot 10 seizoenen was doorgegaan, is een mooi rond getal maar nu het gestopt is...bejaarde charmed ones zie ik ook niet zo zitten. Wat wel leuk zou zijn is dat ze nog eens een reunie doen ofzo...
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Dec 18, 2007 16:09:25 GMT -5
Ja of een Charmed film!! Dat zou ik echt supergeweldigfantastisch vinden!! Gewoon twee uur lang Charmed achter elkaar, heerlijk
|
|
|
Post by Sharon on Dec 20, 2007 10:52:48 GMT -5
ja, dat zou super zijn!!
|
|
|
Post by imasingpiper on Dec 26, 2007 6:48:06 GMT -5
ja eigenlijk wel. ALs ze dan echt moesten stoppen, wou ik ook dat het bij seizoen 10 stopte; dat is een jubileum ofzo
|
|
|
Post by Sharon on Jan 4, 2008 8:05:57 GMT -5
jah vind ik dus ook! Kunnen we niet met z'n allen om een langspeelfilm gaan zagen? haha
|
|
ayjatah
Sterveling
sweet like a rose,hard like a thorn...
|
Post by ayjatah on Feb 4, 2008 13:56:00 GMT -5
Ik vind het spijtig dat charmed gedaan is,dan had ik tenminste iets om na een lange dag school men zinne te verzetten...
|
|
|
Post by Sharon on Feb 5, 2008 9:24:44 GMT -5
ja, da's waar
|
|