|
Post by Sharon on Jul 6, 2007 10:43:06 GMT -5
hej In eerste instantie wouden ze Cole aan Paige koppelen (komt van Simone) Vraag me niet hoe het in zijn werk gegaan zou zijn Zou Cole Phoebe dan ook nog eens bedriegen met haar pasgevonden halfzus en zou Paige haar nieuwe halfzus al meteen zoiets aandoen? Ik heb het antwoord niet!
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Jul 6, 2007 12:36:38 GMT -5
maar ze wisten toch nog niet dat Paige erbij ging komen? want normaal ging Shannen toch 8 seizoenen meedoen? en dan kon Cole ook pas opdagen in seizoen 4?!!
|
|
|
Post by Sharon on Jul 7, 2007 15:54:30 GMT -5
wel daarom dat ik het niet snap, Cole was al met Phoebe toen Paige erin kwam dus als hij dan met Paige zou gaan, tja immense familieruzie lijkt mij
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Jul 8, 2007 3:47:52 GMT -5
wauw, dan zou de power of three echt voorbij zijn! Prue was net gestorven, Piper was verdrietig vanwege Prue en wou Paige er niet echt bij, Phoebe was boos op Paige en Paige probeerde goed te doen maar deed het niet echt goed...
|
|
|
Post by Sharon on Jul 8, 2007 10:53:09 GMT -5
ja dat was op een catfight uitgedraaid!
|
|
|
Post by moondance on Aug 8, 2007 16:17:29 GMT -5
well thats life he:P
zou niet weten hoe ze dat zouden moeten doen maar jaa(A)
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Dec 12, 2007 9:30:21 GMT -5
Eerlijk gezegd lijkt me dat onzin. Cole en Phoebe hadden al een relatie, lang voordat Paige kwam. Zou het niet een tikkeltje teveel drama worden om Cole (die trouwens overduidelijk van Phoebe hield en van niemand anders) opeens van gedachten te laten veranderen en voor Paige te kiezen? Zodat hij Phoebe, die net haar zus had verloren, helemaal heartbroken achterlaat en bovendien een ruzie tussen de twee zussen veroorzaakt? Lijkt me wel HEEL onwaarschijnlijk.
|
|
|
Post by Sharon on Dec 12, 2007 13:57:20 GMT -5
ik vond het ook erg dramatisch
|
|
|
Post by imasingpiper on Dec 26, 2007 6:51:57 GMT -5
...En belachelijk Cole wou zijn demoniteit opgeven voor Phoebe en dan zou hij plotseling voor Paige gaan enzo. Bij Cole en Phoebe was het ook liefde op het eerste gezicht. Ik vind het maar goed dat ze dat dan toch niet gedaan hebben hoor
|
|
|
Post by Sharon on Jan 4, 2008 8:06:24 GMT -5
ik ook, Cole is van Phoebe grrr
|
|