|
Post by TheCharmedOne on Jul 6, 2007 12:45:43 GMT -5
Heey, aangezien niemand anders reageert, doe ik het maar het koppel van de maand is geworden: dit heb ik altijd al willen doen nog een beetje euhm...heel veel verder nu is het nog maar een beetje hoor ben je er nog steeds? nog niet opgegeven? goed zo! je zal beloond worden okeee, ik zal stoppen... het was toch leuk he?! ;D voor mij wel Piper en Leo!! het was liefde op het eerste gezicht bij hen! en die liefde duurde voort tot seizoen 8! in de laatste aflevering zagen we ook dat ze als bejaarden nog steeds verliefd waren!! ik wou dat ik en mijn man later ook zo'n liefde zullen kennen!!
|
|
|
Post by Sharon on Jul 7, 2007 15:56:42 GMT -5
Janna weet je wel hoe lang deze post was ik dacht eerst al dat er iets mis was maar het is een mooie opener
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Jul 8, 2007 3:48:58 GMT -5
dankje
|
|
|
Post by Sharon on Sept 23, 2007 10:50:02 GMT -5
ok ik had even niet door dat er geen koppels van de maand augustus en september geplaatst zijn dus doe ik het nu maar even. De koppelfoto van de maand september is geworden (indien er niemand een nieuwe doet geldt hij voor oktober...) .... Phoebe & Cole! ik vind deze foto echt zooo schattig!
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Sept 24, 2007 11:39:08 GMT -5
stond hij niet op de foto van Cole? "zijn laatste herinnering aan Phoebe"? van Centennial Charmed??
|
|
|
Post by Sharon on Sept 25, 2007 10:37:07 GMT -5
jaah!
|
|
|
Post by imasingpiper on Sept 26, 2007 7:50:41 GMT -5
ja echt een schatige foto zo warm en liefdevol
|
|
|
Post by Sharon on Jan 4, 2008 8:02:47 GMT -5
oke het is al weer 2 maandjes overgeslagen maar voor deze eerste maand van het jaar mag er toch wel een nieuwe foto. Wil iemand anders dan mezelf er eentje plaatsen?
|
|
|
Post by imasingpiper on Jun 24, 2008 3:53:30 GMT -5
het koppel van de maand Juni ( vanaf nu doen we dit elke maand, zonder er over te slaan) en het is geworden ....... een liefde die zo mooi was ... maar niet kon blijven duren . PRUE and ANDY
|
|
Jonna
Geïnteresseerde
Hayden!
|
Post by Jonna on Apr 15, 2009 11:32:36 GMT -5
Zijn jullie gestopt met koppel van de maand? Want je hebt maar een paar koppels uiteraard.. Je kan het ook noemen beste koppelfoto van de maand. Dan kan je wat langer door .
|
|
|
Post by Sharon on Apr 18, 2009 8:21:09 GMT -5
Ow dit is alweer een tijdje geleden... Ja, eigenlijk gaat het om de foto, niet zozeer het koppel, anders ben je inderdaad snel klaar.
|
|