hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Dec 19, 2007 11:35:06 GMT -5
Joepie, eerste topic over Julian McMahon. Hij is op dit moment te zien in de film Premonition (= visioen, beetje supernatural dus!) Dit is de beschrijving van de film (van Wikipedia):
Linda Hanson (Sandra Bullock) heeft een mooi huis, een lieve man Jim (Julian McMahon) en twee prachtige kinderen. Haar leven is perfect, totdat ze het verschrikkelijke nieuws krijgt dat haar man gestorven is in een auto-ongeluk. Wanneer ze de volgende ochtend wakker wordt ligt hij naast haar in bed en denkt ze dat ze nare droom heeft gehad. Ze wordt zich bewust dat het toch geen droom was en haar wereld wordt helemaal door elkaar gegooid door surrealistische omstandigheden. Linda begint een race tegen de tijd en het lot om alles te redden wat ze samen met haar man had gemaakt.
Ik ga deze film zeker kijken! Ik ben benieuwd hoe Julian McMahon de rol van een "lieve" man gaat vertolken, aangezien ik hem tot nu toe alleen maar als evil (Charmed) of player (Nip/Tuck) gezien heb.
|
|
|
Post by Sharon on Dec 20, 2007 10:52:11 GMT -5
Silke had hem op dvd en ik ben bij haar gaan kijken. Helaas hebben we het einde nog niet kunnen zien omdat haar dvd speler niet meer werkte Als je hem kijkt zorg dan zeker dat je goed wakker bent want hij is best wel ingewikkeld!!
|
|
|
Post by imasingpiper on Dec 26, 2007 7:02:51 GMT -5
ja srry, ik heb het einde nu gezien op you tube. Echt raar!!!! ik begrijp het einde niet. Ze is zwanger, maar leeft hij nu nog of niet?
|
|
|
Post by Sharon on Dec 31, 2007 7:21:19 GMT -5
tja ik twijfel een beetje maar ik denk toch dat hij dood is...
|
|
|
Post by semm on Jan 1, 2008 14:45:10 GMT -5
Ik heb 'm gezien, ik snap hem helemaal. En dat ze zwanger is.. Heb je dat stukje gezien waar Linda (Of hoe ze ook ff heet xD) Jim's schoen uit trok enZ.. En daarna hun 2 in bed lagen, Nou toen hadden ze, JeWeetWel xD Daarom is ze op het laatst zwanger xD
|
|
|
Post by Sharon on Jan 2, 2008 7:48:33 GMT -5
ja, dat deel heb ik ook begrepen
|
|
|
Post by imasingpiper on Jan 3, 2008 7:00:34 GMT -5
ah ;D nu begrijp ik het ook, thnx
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Jan 7, 2008 13:13:38 GMT -5
Whaaah spoiler alert! Nu weet ik hoe hij afloopt
|
|
|
Post by Sharon on Jan 7, 2008 13:52:05 GMT -5
da's niet leuk als je de rest nog moet zien
|
|