|
Post by Sharon on Jul 8, 2007 11:22:59 GMT -5
In het laatste seizoen speelden Billie & Christy Jenkins een heel grote rol. Bijna slaagden ze erin de charmed ones te vernietigen. Uiteindelijk veranderde Billie weer van idee en vernietigde ze haar eigen zus. Wat vonden jullie van deze 2 zusjes?
|
|
|
Post by moondance on Aug 8, 2007 16:04:42 GMT -5
billie ging wel alleen ze liet zich te makkelijk manipuleren dat vind ik zwak en christie was vreslijk hate her
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Dec 19, 2007 11:50:57 GMT -5
Het eerste wat ik dacht toen ik Christy voor het eerst zag was: WAAROM HEEFT ZE ZULKE SPIERWITTE TANDEN? Ik bedoel, dat kind is opgegroeid in een grot (hoogstwaarschijnlijk zonder badkamer) door vrijwel altijd goorgetande DEMONEN. Poetsen demonen hun tanden? Nee. En ik snap niet waarom Billie de tijd niet heeft teruggedraaid om Christy te redden. Verder vond ik het leuke personages.
|
|
|
Post by Sharon on Dec 20, 2007 10:50:54 GMT -5
haha daar heb je wel een punt. Tja volgens mij besefte Billie toen nog niet dat Christy ook slecht was...
|
|
|
Post by imasingpiper on Dec 26, 2007 6:59:22 GMT -5
of misschien wel, maar als dat je zus is wil je dat ontkennen voor jezelf en zo jezelf eigenlijk iets proberen wijs te maken, omdat je wil dat alles weer zoals vroeger word
|
|
|
Post by Sharon on Jan 4, 2008 8:01:00 GMT -5
wel ja zoiets, is ook wel normaal denk ik...
|
|