|
Post by Sharon on Jul 4, 2007 11:24:14 GMT -5
in elk tijdschrift staat wel een pagina met je horoscoop voor deze week. Het houdt allemaal verband met je geboortedatum dus je sterrenbeeld. Aan de hand daarvan zou je je karakter, je toekomst en nog veel meer kunnen zien. Net als bij veel van die dingen zijn er mensen die er in geloven en er echt een houvast aan hebben en natuurlijk zijn er ook weer die vinden dat het allemaal belachelijk en tijdverderf is. Wel ikzelf weet het niet zo goed, af en toe klopt er wel iets van maar ja is dat dan niet eerder toeval? Ach ja, ik weet niet of ik ooit de keuze wel of niet zal kunnen maken what about you?
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Jul 4, 2007 15:33:51 GMT -5
ik weet het niet, het kan toch niet voor iedereen met hetzelfde sterrenbeeld kloppen? ook is er wsl voor elk ander magazine iemand anders die de horoscopen schrijft, dus wsl ook bij elk ander magazine iets anders! mss klopt het later wel op langere tijd maar ik geloof er toch niet in
|
|
|
Post by Sharon on Jul 5, 2007 4:47:17 GMT -5
het is idd zo dat het ene magazine wel wat anders schrijft dan het andere, ook omdat jongerenbladen het meer aan jongeren richten dan andere bladen die hem schrijven voor volwassenen. Wat ik vaak vind is dat het gedeelte van de liefde niet kan kloppen bv. dat het over zal zijn met je vriend, als je er nu geen hebt??
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Jul 5, 2007 7:59:54 GMT -5
ja, dat vind ik altijd wel grappig!!
|
|
|
Post by Sharon on Jul 5, 2007 13:01:02 GMT -5
1 van de redenen waarom ik het niet echt geloof
|
|
|
Post by moondance on Aug 8, 2007 15:46:20 GMT -5
ik geloof het ook niet vind het wel grappige om te lezen:P
|
|
|
Post by imasingpiper on Aug 9, 2007 4:40:39 GMT -5
ah ik geloof het wel een beetje, maar iedereen van de familie zegt al dat ik te bijgelovig ben:D Soms klopt het wel hoor.
|
|
|
Post by Sharon on Aug 9, 2007 5:59:28 GMT -5
tja dat hangt af waarover het gaat. Weet je lees de horoscoop in 1 van de vrouwenbladen en het is volwassengericht, lees je dan de horoscoop in bv. joepie is dat weer jongerengericht...
|
|