|
Post by imasingpiper on Aug 6, 2007 8:18:25 GMT -5
Iepz, De tweede "fantastic four: Rise of the silver surfer" komt op 8 augustus in België in de bioscoop. Waarom ik daarover begin, wel iedereen die de eerste Fantastic 4 heeft gezien weet of weet niet dat Julian McMahon daarin meespeelt. Drie keer raden wat hij speelt ...1...2...3 de SLECHTE Dr Doom . In de tweede film speelt hij terug mee als DR Doom, en strijd hij tegen de Fantastic 4. Even een korte inhoud van "Rise of the silver surfer": The Fantastic Four - Mr. Fantastic, The Invisible Woman, The Human Torch en The Thing - komen tegenover hun grootste uitdaging te staan, wanneer de intergalactische Silver Surfer naar de aarde komt in voorbereiding op de totale vernietiging van de planeet. Terwijl de geheimzinnige Silver Surfer chaos creëert over de gehele wereld, moeten Reed, Sue, Johnny en Ben het mysterie achter deze nieuwe vijand zien op te lossen. Maar ook hun aartsvijand Dr. Doom is terug, en de Fantastic Four zullen alles uit de kast moeten halen, voordat het te laat is. Ik heb de eerste film gezien en ik vond hem wel goed, niet Geweldig Geweldig, maar zeker ook niet slecht. Ze zeggen dat de tweede nog meer actie laat zien, en dat vind ik geweldig. Dus laat maar komen! Wat vind jij van deze films? Dr Doom als slechte gedaante: msn.filmfocus.nl/images/plaatjes/29776.jpgµThe fantastic four: www.cnv.co.il/pics/weeklypics/ffcast.jpg
|
|
|
Post by Sharon on Aug 6, 2007 8:48:08 GMT -5
Daarom herken ik Julian niet in de reclame, hij ziet er niet uit!
|
|
|
Post by imasingpiper on Aug 7, 2007 4:01:45 GMT -5
haha (ocharme )Maar hij heeft ook nog een gewone gedaante hoor. Een beetje zoals in Charmed
|
|
|
Post by Sharon on Aug 7, 2007 10:26:08 GMT -5
ok dan ;D
|
|