|
Post by Sharon on Jul 6, 2007 9:32:03 GMT -5
heej
vertel hier welke film jij het laatst hebt gezien, vertel eventueel waarover hij gaat, wie erin meespeelt,... . Geef ook je mening! Is het een aanrader of helemaal niet?
de laatste films die ik gezien heb zijn "A Cinderella Story" met Hilary Duff en "Employee Of The Month" met o.a. Jessica Simpson. A Cinderella Story is eingelijk zoals Assepoester maar dan in een moderne versie, ontspannende en ook wel mooie film, zeker als je Hilary graag ziet spelen... Employee of the month is een komedie, hij is af en toe best wel grappig, niet ingewikkeld te volgen en het verhaal is best wel mooi. In het begin is het zo het typische verhaal van 2 mannen die om een vrouw vechten maar voor 1 van hen wordt het al snel meer dan dat....
|
|
|
Post by moondance on Aug 9, 2007 3:37:53 GMT -5
oe heb al een tijd geen film echt meer gekenen I.R Jane (met demi more) heb ik een stuk zitten kijken had hem al gezien gaat over dat vrouwen gelijke rechten en dat ze ook de speciale machten van de marine aan kunnen wel een goede film maar het is niet 1 van me favo's
|
|
|
Post by Sharon on Aug 9, 2007 10:49:55 GMT -5
ik heb gisteren een stuk van police academy 3 gezien, echt grappig!!
|
|
|
Post by moondance on Aug 25, 2007 3:39:02 GMT -5
jaah die film is leuk ik heb x-men als laatst gezien al vakker gezien maar jaah is wel leuk
|
|
|
Post by Sharon on Sept 2, 2007 13:12:31 GMT -5
hairspray in de bios, the fantastic four en the challenge
|
|
freakychamedboy
Wicca
We've made it, I think we've made it, Do you think we've made it.
|
Post by freakychamedboy on Sept 22, 2007 15:59:55 GMT -5
Blade 2 1 uur geleden nog
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Sept 23, 2007 4:38:53 GMT -5
The Last Samurai, best wel goed soms saaie stukken maar dat kan ook komen doordat ik moe was
|
|
|
Post by imasingpiper on Sept 26, 2007 7:41:59 GMT -5
Evan Almighty heb ik laatst nog gezien. Dat is de film waarin hij de ark van Noah moet maken. Ze zeiden dat hij niet zo goed was, maar ik vond hem wel goed Ocean's thirteen heb ik ook laatst gezien. Wel een grappige film, maar de 1 vind ik nog altijd de beste
|
|
|
Post by Sharon on Mar 22, 2008 13:13:35 GMT -5
Ik heb woensdag An Unfinished Life gezien met Jennifer Lopez. Het ging over een vrouw die met haar dochtertje vlucht omdat ze geslagen wordt door haar vriend. Ze gaat dan terug naar haar schoonvader die ze in geen 10 jaar meer heeft gezien. En blijkbaar heeft ze problemen met hem omdat hij haar verwijt verantwoordelijk te zijn voor de dood van zijn zoon (en haar man). Uiteindelijk komt het toch zo ver dat ze elkaar vergeven...
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Mar 23, 2008 11:50:36 GMT -5
Alles is LIEFDE ;D
daarvoor Sydney White
|
|
|
Post by Sharon on Aug 7, 2008 10:42:02 GMT -5
Oké een aantal films die ik me nu kan herinneren en die ik de laatse tijd gezien heb: -Maid in Manhatten met Jennifer Lopez -Raise Your Voice en Material Girls met Hilary Duff en de laatste ook met Haily Duff, had ik allebei wel al gezien... -Imaginary Playmate wat een thriller moest zijn maar zo erg was het nu ook weer niet. -Her Best Move, niet speciaal, gewoon eens een leuke film tussendoor. -Man zkt. vrouw, Vlaamse film, niet echt mijn ding -Windkracht 10; Koksijde rescue, had ik ook al gezien en vond ik de eerste keer niet geweldig maar nu vind ik hem wel goed -Taxi4 de Franse versie, had ik op school al eens gezien en is best wel grappig. -The Life And Death of Bobby Z, niet slecht maar wel nogal ingewikkeld -Premonition (dit keer helemaal ) met Julian McMahon (Cole uit Charmed) goeie film maar je moet je hoofd er wel bij houden... -Legally Blonde met Reese Withersthingy, ik zie haar zeker graag acteren en ik vond de film op zich ook super! -Georgia Rules met Lindsey Lohan, zeker niet slecht -John Tucker Must Die met o.a. Sophia Bush en Brittany Snow, niet revolutionair maar af en toe wel grappig, leuk om eens een namiddagje mee te vullen. -The Net met Sandra Bullock, zeker voor computerfreaks een aanrader veronderstel ik -I know what you did last summer met o.a. Sarah Michelle Gellar en Jennifer Love Hewitt, zeker een goede film!! Da's alles waar ik zo-even opkom
|
|