|
Post by nummervlinder on Apr 19, 2007 12:43:41 GMT -5
Tja ja ja, ieder forum moet een topic van deze film hebben is mijn motto dus hier komt ie. We hebben al: - Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Komt er aan !!!: - Pirates of the Caribbean: At World's End (rond 25 mei) Waarom zou ik deze film toch zo goed vinden... ... ... Johnny Depp , maar dat niet alleen, het plot, de actiescènes, ... . Tegen Orlando Bloom heb ik wel iets vind hem maar raar ofzo en zijn karakter Will oersaai en ambetant Alleen heb ik schrik van het laatste deel... Het is en blijft Disney dus zal er geen toekomst zijn weggelegd voor Jack en Elizabeth Maar goed, wat vinden jullie van de film(s)? Bij mij staan ze al zeker op één na Titanic . Enkele foto's: Jack vs. Will (Jack! Jack! Jack! Jack! Jack! ) Elizabeth Jack en Lizzie Elizabeth op haar huwelijk, dat niet plaats vond "yeey" Lizzie, the pirate Keith Richards van de Rolling Stones zal Jack z'n vader spelen Barbossa, Elizabeth & Jack De nieuwe vijand... Jack *zucht* Will Zelfde afbeelding als op mijn poster Tia Dalma Allemaal op een rij; en Jack in het midden Elizabeth Kon Elizabeth niet wat dichter bij Jack staan ? Will & Sao Feng Ik vind de papegaai leuk ;D Jack tegenover Will I like this picture: Will as a slafe
|
|
|
Post by Sharon on Apr 20, 2007 12:37:10 GMT -5
ik heb enkel de eerste gezien maar die vond ik wel goed, wil de derde ook wel zien als hij in de bios komt
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 21, 2007 6:44:59 GMT -5
ma, miss is het toch beter om dan ook den tweede te zien hoor
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Apr 30, 2007 5:31:26 GMT -5
idd!! de 3e volgt op de 2e!!! toffe films!! ook in mijn top10!!! maare, ik vind Will even tof als Jack hoor!!! in het echte leven niet maar in de film wel! en dus vind ik je commentaar een beetje storend
|
|
|
Post by Sharon on Apr 30, 2007 10:33:20 GMT -5
ja mssn wel ja ik vind ze ook beiden wel leuk
|
|
|
Post by nummervlinder on May 17, 2007 14:06:04 GMT -5
oh ja srry als mijn commentaar storend is, is gewoon mijn mening maar hoor
|
|
|
Post by Sharon on May 19, 2007 10:57:11 GMT -5
geeft niks, je bent hier om je mening te geven
|
|
freakychamedboy
Wicca
We've made it, I think we've made it, Do you think we've made it.
|
Post by freakychamedboy on Sept 22, 2007 16:00:28 GMT -5
1,2,3 waren top!
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Sept 23, 2007 4:40:18 GMT -5
ja, vind ik ook!! ik wil de derde opnieuw zien!!
|
|
|
Post by Sharon on Sept 23, 2007 5:35:45 GMT -5
ik heb enkel nog maar 1 gezien
|
|
freakychamedboy
Wicca
We've made it, I think we've made it, Do you think we've made it.
|
Post by freakychamedboy on Sept 23, 2007 5:40:23 GMT -5
haha
|
|
|
Post by imasingpiper on Sept 26, 2007 7:39:37 GMT -5
ik heb ze ook alle drie gezien en ik vond ze ook heel goed en GRAPPIG !
|
|