|
Post by Sharon on Mar 28, 2007 3:36:42 GMT -5
Heej Janna gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk wordt het een leuke dag (het weer is alvast met je ) en krijg je veel leuke cadeautjes Vertel er ons alles over! xxx ;D
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 28, 2007 3:48:43 GMT -5
heej, dankjewel!!! het is nu al een leuke dag en het is nog maar 11 uur zo direct komt de mam van mijn beste vriendin mij halen!! dan ga ik naar daar en om 2 uur komen we trg naar mij thuis en gaan we naar de cinema!!! gisteren ben ik ook met andere vriendinnen gaan bowlen (ze hebben me niet laten winnen ) ik heb al supertoffe kado's gehad maar spijtig genoeg niks van Charmed maar het waren toch al toffe kado's ;D
|
|
|
Post by Sharon on Mar 28, 2007 5:44:23 GMT -5
wat leuk! zo'n leuke verjaardag heb ik niet gehad (school ) welke film kijk je? Ze hadden je wel moeten laten winnen hoor voor je verjaardag! ouh niks van charmed, erg! wat heb je dan wel zoal gekregen? (als ik dat mag vragen natuurlijk )
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 29, 2007 14:42:48 GMT -5
haha, idd geen school! al heb ik nooit school op mijn verjaardag, ofwel examens ofwel vakantie we zijn de film Norbit gaan zien, heel grappige film, maar ook een rare !! en van Charmed zijn er bij ons alleen dvd's en boeken, en de boeken heb ik allemaal al en de dvd's zijn een beetje te duur, mss konden mijn ouders ze kopen maar ze hebben net een nieuwe kamer gebouwd voor mij en nieuwe meubels enzo dus ze wouden niet te veel geld uitgeven voor een kado mss volgende keer!! hopelijk!!! en van vriendinnen heb ik een tasje, een vulpen en veel snoep gekregen (en ik krijg nog kado's ) van mijn zus heb ik oorbellen en een ketting gekregen van mijn ouders een dekbedding en 2 kussen (had net een bed gekregen ) en van mijn beste vriendin een webcam en een microfoon!!!!! zalig toch!!!! wat zou ik van school krijgen voor mijn verjaardag? een slecht rapport of een goed??
|
|
|
Post by Sharon on Mar 30, 2007 12:07:17 GMT -5
haha wsl wel een goed Leuke kadootjes en veel!! troost je bij ons vind je ook alleen de boeken en dvd's. heb al reclame gezien van die film, ziet er grappig uit
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 30, 2007 12:35:36 GMT -5
hij is grappig! maare, het was een slecht rapport!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 30, 2007 13:13:13 GMT -5
oei, wat was er slecht?
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 30, 2007 14:28:12 GMT -5
Latijn, Frans en Geschiedenis ooh, ik haat het zo dat Latijn slecht is hé! want die leraar heeft al gezegd dat hij mij een perfecte leerling ( ) vond omdat ik zo geïntresseerd ben in Latijn en nu ben ik gebuids!! en ik vind Latijn gwn tof en dan wil je daar ook niet voor gebuids zijn hé!!
|
|
|
Post by Sharon on Mar 31, 2007 5:13:45 GMT -5
nee dat is waar, ach zo erg is het wsl wel niet
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 31, 2007 7:27:19 GMT -5
een hele GELUKKIGE VERJAARDAG en nog heel veel plezier vandaag
|
|
|
Post by Sharon on Mar 31, 2007 7:28:12 GMT -5
beter laat dan nooit
|
|
|
Post by imasingpiper on Mar 31, 2007 7:53:52 GMT -5
ja dat had ik in die vorige topic al gezegd want ik had deze nog niet zien staan
|
|
|
Post by Sharon on Mar 31, 2007 8:03:42 GMT -5
typisch dit is het felicitatieboard dus hier komen felicitaties voor bv verjaardagen
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 31, 2007 9:51:05 GMT -5
echt?? ;D
|
|
|
Post by Sharon on Mar 31, 2007 10:01:30 GMT -5
ja echt! het was mssn wat onduidelijk maar het is echt waar
|
|