|
Post by Sharon on Feb 12, 2008 13:46:00 GMT -5
Hoi Hier kan je andere leden vertellen welk boek je aan het lezen bent, misschien een beetje uitleg (waarover gaat het?) en natuurlijk of je het een aanrader vindt of niet Ik ben nu "Nachtmerries zijn blauw" van Laurie Faria Stolarz aan het lezen. Het verhaal gaat ook een beetje over wicca (op de voorpagina staat zelfs "voor de fans van Charmed"!!!) Ik zit nog niet zo heel ver maar het lijkt me echt heel leuk, spannend en griezelig. Er is ook een vervolg op dit boek, volgens mij heet dat "Wicca, wierrook en brandende liefde". xxx
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Feb 13, 2008 16:24:46 GMT -5
Ik ben nu een boek aan het lezen over een kind die spion word en dan een opleiding met volgen en op missie gaat enzo Het heet Cherub, top secret En blijkbaar zijn er idd kinderen die spion zijn bij een organisatie die Cherub heet
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 15, 2008 3:39:01 GMT -5
Het groene licht , best leuk. Uit de Taragon triologie
|
|
|
Post by Sharon on Feb 16, 2008 7:04:59 GMT -5
waarover gaat het?
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 16, 2008 7:39:04 GMT -5
Over een jonge die heel erg gepest wordt (in een klein dorpje), hij gaat op reis en komt erachter dat hij niet naar zijn oom gaat maar moet "vechten" tegen de enge kwaadaardige koningin. Het is heel leuk Ik lees nu Geestenjager = echt een soort horror, dat lees ik dus eigenlijk nooit
|
|
|
Post by Sharon on Feb 17, 2008 6:07:07 GMT -5
lijkt me leuk
|
|