|
Post by Sharon on Nov 7, 2007 11:38:41 GMT -5
Hoi mensen
dit weekend denk ik dat het was lag het hele netwerk van everyoneweb blijkbaar plat, zo ook CSF. Intussen heb ik gemerkt dat de sites het weerdoen maar CSF werkt nog steeds niet. Voor degenen onder jullie die daar regelmatig een kijkje nemen of het nieuws volgen sorry, wij kunnen het ook niet helpen. Ik heb everyoneweb een mailtje gestuurd en hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.
Sharon
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Nov 9, 2007 13:06:05 GMT -5
ow, wat jammer! had net even help nodig en wou gaan kijken
|
|
|
Post by Sharon on Nov 9, 2007 13:39:35 GMT -5
je mag het altijd aan mij vragen hoor, weet wel ongeveer wat erop staat maar wij vinden het ook erg lastig, veel bezoekers haken nu misschien af omdat ze denken dat de site gesloten is ofzo en het ging net zo goed... we hopen dat het snel verholpen is
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Nov 11, 2007 16:37:02 GMT -5
wel, aangezien ik al vergeten ben wat de vraag was, zal die wel niet zo belangrijk zijn geweest ::
|
|
|
Post by Sharon on Nov 13, 2007 14:39:48 GMT -5
haha, mocht je er toch nog opkomen zeg je het maar;) update: ik had dus een mailtje gestuurd naar de verantwoordelijke van everyoneweb en heb reactie gehad dat onze site actief was, dus ik was blij tot ik op de link klikte. Er staat niks meer op de site (zo dacht ik eerst) maar het was nog erger, het was gewoon een nieuw adres want ons oorspronkelijke adres is www.everyoneweb.com/charmedsistersforever en het adres dat ik van hem kreeg is www.EveryOneWeb.com/charmed-sistersforever . Ik heb een mail terug gestuurd om te vragen wat de bedoeling is maar ik vrees dat hij onze site ook niet meer actief kreeg
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Nov 14, 2007 1:13:17 GMT -5
ik kan geen enkele site openen maar da's wel jammer! nu moet je alles opnieuw typen!
|
|
|
Post by simymonna on Nov 14, 2007 8:22:42 GMT -5
geen 1 doet het meer * van mij trouwens ook niet :S*
|
|
|
Post by Sharon on Nov 14, 2007 10:49:24 GMT -5
nou de group die we eerst hadden bestaat nog steeds dus daar staat nog heel wat info op, behalve de recentere dingen dan. nog steeds niet? want de meesten werken al weer heb ik gemerkt.
De site helemaal herop bouwen zal vrees ik heel lang duren, het ging net goed. Die advertentie in Joepie had echt veel bezoekers aangetrokken...
|
|
|
Post by imasingpiper on Nov 20, 2007 12:39:54 GMT -5
|
|