|
Post by Sharon on Sept 8, 2007 10:04:20 GMT -5
Hoi zowel de site als het forum heeft een lay-out in Touch-style gekregen. De skinn staat dus in teken van Alyssa en haar kledinglijn. Laat ons even weten wat je ervan vind, goeie, opbouwende kritiek is altijd welkom De hoofdbanner van de Touch lay-out op het forum is trouwens gemaakt door een van onze leden, Moondance waarvoor nogmaals dank! xxx
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Sept 9, 2007 3:03:43 GMT -5
ik vind hem heel mooi! alleen zie ik de hoofdbanner niet
|
|
|
Post by Sharon on Sept 9, 2007 5:23:59 GMT -5
zie je hem nu?
|
|
|
Post by simymonna on Sept 9, 2007 6:55:50 GMT -5
Nice... Ziet er gaaf uit..
|
|
|
Post by moondance on Sept 9, 2007 9:08:51 GMT -5
Hoi zowel de site als het forum heeft een lay-out in Touch-style gekregen. De skinn staat dus in teken van Alyssa en haar kledinglijn. Laat ons even weten wat je ervan vind, goeie, opbouwende kritiek is altijd welkom De hoofdbanner van de Touch lay-out op het forum is trouwens gemaakt door een van onze leden, Moondance waarvoor nogmaals dank! xxx graag gedaan hoor doe het graag
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Sept 9, 2007 14:15:56 GMT -5
ja! ik zie het nu!! ziet er echt heel leuk uit!! heel mooi gedaan, moondance!!!
|
|
|
Post by moondance on Sept 10, 2007 11:36:24 GMT -5
ik vond het wel een uitdaaging begon er echt aan van hoe ga ik dit aanpakken. maar het is goed uitgepakt
|
|
|
Post by Sharon on Sept 12, 2007 9:54:31 GMT -5
ik ben er in ieder geval heel blij mee! Het is erg leuk dat je die moeite wou doen voor ons
|
|
|
Post by imasingpiper on Sept 13, 2007 10:32:34 GMT -5
ja, je bent echt geweldiggggg knap gedaan
|
|
|
Post by moondance on Sept 14, 2007 14:43:37 GMT -5
*bloos* ik doe eingelijk nu ik stage loop bijna niks meer met PSP dus vond het wel leuk dat iemand me aan het werk zetten:p
|
|
|
Post by Sharon on Nov 9, 2007 12:45:06 GMT -5
ok even een update ik heb gisteren en eersgisteren aan een nieuwe skinn gewerkt "Piper & Leo", die nu ingesteld staat als hoofdskinn. De banner is weer door Moondance gemaakt, waarvoor erg bedankt Ik heb achter elke skinn credit gezet, dit gaat over degene die de HOOFDBANNER heeft gemaakt. De kleuren heb ik tot nu toe altijd gemaakt en ook de buttons komen van mij dus het gaat enkel over de header maar zo krijgen die toch ook credit voor hun werk. Zo laat maar weten wat je ervan vind
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Nov 9, 2007 13:06:59 GMT -5
ik vind hem erg mooi!! erg mooie kleuren, lettertype en hoofdbanner natuurlijk
|
|
|
Post by Sharon on Feb 17, 2008 6:03:13 GMT -5
ondertussen zijn er 2 nieuwe skinns -Alyssa Milano met header van Merel -de Phoebe & Coop: Valentine skinn met header van mezelf maar eigenlijk moet die nog veranderen, de kleuren zijn niet helemaal goed
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 17, 2008 10:21:28 GMT -5
Ik vind ze allemaal heel leuk !
|
|