|
Post by Sharon on Jul 5, 2007 6:00:50 GMT -5
Hey leden omdat het erg stroef verloopt heb ik het forum gesloten gemaakt. Gasten kunnen nu enkel nog lezen en reageren in het gastenboard. Voorheen konden ze ook enkel in dat board praten en de rest wel nog lezen en bekijken maar dat kan nu dus ook niet meer. Als ze de nieuwtjes willen lezen of de nieuwste foto's willen bekijken moeten ze lid worden, zo ook om mee te kletsen. Ik hoop dat dit een goed idee is en we zo wat leden bijkrijgen. xxx imasingphoebe, admin
|
|
|
Post by imasingpiper on Jul 6, 2007 4:38:26 GMT -5
hey, wel een goed idee. Maar ik denk (ik kan ook verkeerd zijn) dat zo sommige mensen gaan wegblijven, omdat ook veel kinderen ofzo niet van iets lid mogen worden door hun ouders. En ik vind dat dit forum een plaats moet zijn voor alle charmed fans. Maar langs de andere kant, moeten we ook wel meer leden krijgen en vind ik het wel een goed idee. Op dit moment heb ik niet echt een mening over een gesloten forum, ik blijf neutraal
|
|
|
Post by Sharon on Jul 6, 2007 8:44:54 GMT -5
daar heb ik veel aan we proberen het gwn uit en zien wel wat er van komt zeker in ieder geval het vorige (dat gasten wel konden kijken maar niet reageren) werkte niet
|
|