|
Post by Sharon on Feb 15, 2008 11:42:35 GMT -5
Hoi jongens
Ik had even een vraagje over het Klik! board waar de laatste nieuwe foto's van de acteurs komen te staan. Ik wil gewoon even weten of er onder jullie zijn die deze ook bekijken en het leuk vinden dat die er staan. Mits er wel wat tijd in kruipt die te plaatsen en er weinig reacties komen wil ik het gewoon even vragen. Als niemand hier interesse in heeft is het namelijk zonde om ze hier allemaal te plaatsen.
groetjes
|
|
Coop
Wicca
Phoebe & Coop, Forever Charmed
|
Post by Coop on Feb 15, 2008 14:46:47 GMT -5
Heel leuk ! Ik kijk altijd even voor mijn eigen site
|
|
|
Post by Sharon on Feb 17, 2008 6:01:47 GMT -5
oke bedankt andere reacties?
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Feb 17, 2008 13:45:01 GMT -5
Ik kijk meestal niet, omdat ik ze al op BDC ziet...sorry
|
|
Coop
Wicca
|
Post by Coop on Feb 17, 2008 14:49:30 GMT -5
Waar haal je je foto's eigenlijk vandaan ?
|
|
|
Post by Sharon on Feb 20, 2008 11:40:42 GMT -5
|
|
Coop
Wicca
|
Post by Coop on Feb 20, 2008 11:55:33 GMT -5
Bedankt !
|
|
|
Post by Sharon on Apr 28, 2008 12:48:04 GMT -5
Graag gedaan. Oké vanwege Coop's reactie heb ik het nieuws toch nog even gewoon verder gedaan. Nu heb ik echter beslist het toch een beetje on hold te zetten. Ik ga het nieuws iets selectiever aanpakken en niet alles meer plaatsen. Hier kruipt namelijk wel wat tijd in, in principe vind ik dat niet erg , maar er wordt erg weinig naar gekeken. En dan vind ik het een beetje zinloos om het altijd te plaatsen en er tijd en moeite in te steken. Als er (ooit) meer leden zouden komen, en meer reactie komt op geplaatste foto's, zal ik misschien weer alles plaatsen. Sorry voor degenen die er wel altijd naar kijken, uiteraard mogen jullie, als jullie dit willen, zelf ook nog foto's plaatsen. Ik blijf dus wel nog foto's plaatsen, alleen niet alles meer.
|
|