|
Post by Sharon on Jul 8, 2007 11:41:27 GMT -5
Vertel maar wat je gekozen hebt en waarom
xxx
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Dec 12, 2007 4:06:42 GMT -5
Als ik er één moet kiezen wordt dat toch seizoen 1. Daarin zaten gewoon de meeste leuke afleveringen. "Something Wicca this way comes", "From Fear to Eternity", "Luv Hurts", "Dèjá Vu all over again", "Wicca Envy" en "Out of Sight" waren allemaal geweldig. Op de tweede plaats zou komen seizoen 8 en op de derde plaats seizoen 3. Hoewel ik Paige een heel leuk personage vind, vond ik Charmed gewoon leuker met Prue er nog in. Na seizoen 4 was de originaliteit van de afleveringen weg. Ze leken allemaal op elkaar. In seizoen 8 is die originaliteit gelukkig weer teruggekomen.
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Dec 12, 2007 10:35:29 GMT -5
1 is idd erg leuk, maar ik vond dat het daar nog niet zo erg "spectaculair" was, ik vond seizoen 2 leuker!! seizoen 3 dan weer niet zo omdat daar bijna alles rond Cole draaide en dan heb je niet echt aparte afleveringen... seizoen 4 vond ik dan weer heel leuk!! seizoen 5 leuk, maar niet spectaculair... seizoen 6 niet zo leuk, omdat daar ook heel de verhaallijn rond Chris draaide... seizoen 7 heel tof! enkele supermooie afleveringen!!! veel van mijn favoriete afleveringen komen daaruit! en seizoen 8 draaide ook rond Billie en Christie dus iets minder... behalve de laatste aflevering uiteraard! die was geweldig!
|
|
ayjatah
Sterveling
sweet like a rose,hard like a thorn...
|
Post by ayjatah on Feb 5, 2008 7:52:09 GMT -5
Ik heb seizoen 1 gekozen omdat dat nog met Prue is en er gebeuren wel veel dingen in dat seizoen zoals dat ze bijvoorbeeld met hun krachten moeten leren omgaan enzo...
|
|