|
Post by Sharon on Jul 4, 2007 10:16:17 GMT -5
Twee weekbladen melden deze week iets van Alyssa komt hier weinig voor vind ik TV Familie: Alyssa Milano verdient de kost met reclame Ex-'charmed'-actrice Alyssa Milano is nu te zien in de nieuwste reclamespot voor Veetscheercrème. In het filmpje, te zien op UouTube, laat Alyssa zich van haar ondeugende kant zien. Zo kruipt ze als een kat op de sofa en vertelt ze over haar ervaringen met de ontharingscrème. 'Dankzij Veet hoef ik nog nauwelijks mijn benen te scheren', orakelt ze. Joepie is iets minder vriendelijk vind ik : Gladde benen voor Alyssa Milano Actrice Alyssa Milano, die je nog kent uit 'Charmed', komt als echte actrice niet meer aan de bak. Daarom speelt ze mee in reclamespotjes. Voor de tweede keer op rij kon Veet haar strikken. Toegegeven, Alyssa heeft mooie, gladde benen. ik heb het filmpje opgezocht, dit is het geworden www.youtube.com/watch?v=N6ak1n720XM
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Jul 4, 2007 10:25:27 GMT -5
ik vind Joepie niet echt vriendelijk hoor! maar ze heeft idd niet zoveel rollen hé?! er werden eens 2 serie's geannuleerd
|
|
|
Post by Sharon on Jul 5, 2007 4:50:11 GMT -5
ja ok maar ik vind dat het klinkt als een oudere vrouw die ontslagen is en nergens geen werk meer vind vanwege haar leeftijd
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Jul 5, 2007 8:09:23 GMT -5
da's waar! stomme Joepie
|
|
|
Post by Sharon on Jul 5, 2007 12:51:50 GMT -5
goed zo, that's the spirit!
|
|
|
Post by imasingpiper on Jul 6, 2007 4:27:55 GMT -5
ja idd; ik vind het trouwens wel een mooi reclamespotje en de kleding die Alyssa aan heeft vind ik wel grappig, zo van vroeger
|
|
|
Post by Sharon on Jul 17, 2007 13:12:34 GMT -5
Joepie is alweer niet vriendelijk voor haar! Elke week staat in joepie "the hot spot" en daar zeggen ze van celebs in een bepaald soort kleding of ze hot or not zijn. Deze keer ging het over geeltinten. us4.pixagogo.com/S5nmeAahs-DFrcHkp4IOLkX2n2pnosIPLZkccuNyk7dt-MRoE5!!WHF6fVnia!PXD30vEin5fu4Hk6Rh8iLHmwFxwWO7b%20 QstG5Tsx4KMl8Eiw_/008_-_Alyssa_Milano.jpg waarvan wij vonden dat ze er mooi opstond zegt joepie: Alyssa Milano, die je nog kent uit "charmed", is 35, maar ziet er in deze jurk minstens 50 uit. Zeker met dat chichikkapsel.
|
|