|
Post by imasingpiper on Feb 23, 2007 8:55:30 GMT -5
Ja maar niet te veel, de onschuldige moeten natuurlijk ook gered worden eh:P Wat mij het meest bijgebleven is, is dat je moet vechten voor de liefde en het niet zomaar direct opgeeft en dat is heel belangrijk want een mens kan niet zonder liefde van iemand anders (A) En zoals jullie zeiden er moet een balans blijven, dus er moet goed en kwaad zijn, dus al die Miss België's en Miss Worlds moeten maar is een ander slogan dan "ik wil wereldvrede" bedenken
|
|
|
Post by Sharon on Feb 23, 2007 9:56:40 GMT -5
dat is een heel mooie samenvatting. Mssn moeten we ook al een petitie sturen naar miss belgie met de eis andere slogans te verzinnen
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Feb 23, 2007 10:43:32 GMT -5
haha, we gaan veel petitie's mogen opstellen
|
|
|
Post by Sharon on Feb 23, 2007 11:19:02 GMT -5
ja ik denk het ook dat is al de tweede denk ik
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 8, 2007 8:40:01 GMT -5
Jwa, ik vind da ge in Charmed na nie meer leert dan in een familiefilm ofzo eigenlijk of iets wa je nog nie wist ofzo zene
|
|
|
Post by Sharon on Apr 9, 2007 9:21:10 GMT -5
bwah ik weet het niet, ik vind wel dat er mooie dingen inzitten
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 9, 2007 9:49:03 GMT -5
ja, ma meestal na nie echt meer dan in een familiefilm ofzo of in andere series als gilmore girls
|
|
|
Post by Sharon on Apr 9, 2007 9:57:24 GMT -5
ja dat is mssn wel zo maar kom blijft mooie boodschap
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 9, 2007 10:34:09 GMT -5
ok, das wel waar
|
|
|
Post by moondance on Aug 8, 2007 16:23:00 GMT -5
er zijn een paar dingen bij gebleven dat is dat alles met een reden gebeurt en daar geloof ik zelf ook oprecht in(A) natuurlijk dat er Ying en Yang moet zijn en een quete die ik zelf tegen wordig ook gebruik hij komt van pheebs If love don't conquer we will ik maak alleen van we I(A) een beetje een levensmotto geworden zo als is geen quete van charmed maar nog een moto life goes on and its only makes me strong:P
|
|
|
Post by Sharon on Aug 9, 2007 6:25:49 GMT -5
als er iets gebeurd probeer ik dat ook te denken, er zal wel weer een goede reden voor zijn en ying en yang natuurlijk ja en die quotes, daar zit wat in!
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Feb 27, 2008 15:07:29 GMT -5
Ik heb geleerd dat vriendschap en familie ook het allerbelangrijkste is en dat echte liefde werkelijk ook echt bestaat. Hoe kun je dat weten? Charmed is ook maar een serie, bedacht door de één of andere schrijver! Je kunt pas weten dat echte liefde bestaat als je het zelf hebt meegemaakt (direct of bij iemand anders). Ik denk niet dat ik echt iets van Charmed geleerd heb op een geestelijke manier als je begrijpt wat ik bedoel. Het verhaal is immers nep. Wel weet ik nu allemaal dingen die je nutteloos zou kunnen noemen, bijvoorbeeld dat het bewegen van dingen met je gedachten telekinesis heet. En dat de Golden Gate Bridge in San Francisco staat. Dat soort dingen. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik Charmed een geweldige serie vind/vond.
|
|
|
Post by Sharon on Feb 29, 2008 11:19:01 GMT -5
Tja het is natuurlijk wel verzonnen maar ik vind dat dat niet wil zeggen dat er geen waarheid in kan zitten. Dus ik kan wel begrijpen wat Katefannetje zegt. Ik denk niet dat als er geen persoonlijke aspecten zijn in een serie die je aanspreken dat je de serie leuk zou vinden. Maar natuurlijk leer je ook praktische dingen zoals waar de Golden Gate Bridge staat...
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Mar 2, 2008 13:27:06 GMT -5
Nee dat is waar. Natuurlijk zit er wel waarheid in. Ik zeg alleen dat je dat niet zomaar aan kunt nemen alleen maar omdat je het in Charmed gezien hebt. Dat zou betekenen dat je ook in feeën/elfjes/dwergen moet gaan geloven. Maargoed, ik kijk Charmed niet omdat ik zo graag dingen wil leren, maar omdat ik het leuk vind.
|
|
|
Post by Sharon on Mar 4, 2008 14:58:36 GMT -5
haha je doorbreekt zonet mijn droom, nee hoor Je hebt wel een punt over die dwergjes enzo. En natuurlijk ben ik ook niet echt gaan kijken om te leren maar om te ontspannen.
|
|