|
Post by Sharon on Mar 11, 2007 13:53:01 GMT -5
jaah als het nu ook nog echt gebeurd
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 12, 2007 1:32:49 GMT -5
idd! maar mss komt dat nog eerst in mijn slaap dan in het echt??
|
|
|
Post by Sharon on Mar 12, 2007 13:22:20 GMT -5
mssn was die droom wel een visioen dan
|
|
|
Post by TheCharmedOne on Mar 14, 2007 8:16:54 GMT -5
haha
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 8, 2007 7:07:55 GMT -5
Ik vergeet meestal wat ik droom, soms ook niet.
|
|
|
Post by Sharon on Apr 9, 2007 9:37:04 GMT -5
ik weet het soms nog maar hoe langer het geleden is hoe minder ik er van weet. Maar er is zo een droom die ik niet snel zal vergeten
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 9, 2007 10:07:04 GMT -5
vertel
|
|
|
Post by Sharon on Apr 9, 2007 10:14:21 GMT -5
die dag had silke mij vertelt dat ze in de beek gereden was met haar fiets en dan heb ik gedroomd dat ik bij haar achter op de fiets zat en we gingen de beek in rijden, ik riep dan pas op enzo maar we gingen keischeef recht de beek in. was raar eigenlijk en ik ben ook wat bang voor grote honden en we waren er die dag een aantal tegengekomen en dan stonden er zo drie zwarte, kwijlende honden rond mij. silke en mijn ouders lieten me daar gwn staan en gingen een café binnen en ik stond daar bang en alleen ik heb dan een stalen stok genomen en ze alle 3 efkes nock out geslagen, dan ben ik dat café binnengelopen en bij hen gaan zitten maar die honden waren door een hondenluik ook binnen gekomen. Ik zat dan zo met mijn knieeën opgetrokken op een stoel terwijl die honden rond ons tafel liepen maar dan riep die cafébazin dat ze niks mochten doen in haar café en dan liepen die weg stomste dromen ooit
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 9, 2007 10:26:02 GMT -5
mai, wel raar
|
|
|
Post by Sharon on Apr 10, 2007 5:17:08 GMT -5
ja weet ik, ik droom dikwijls over iets stoms dat ik die dag gehoord of gedaan ofzo heb
|
|
|
Post by nummervlinder on Apr 19, 2007 9:32:40 GMT -5
Ik droom de laatste tijd net dat ik ben ingedompeld dat ik aan het fietsen of lopen ben en ineens schiet ik wakker omdat ik val in die droom. Dus ik slaap nog maar net 5 minuten ofzo en ben dan weer terug wakker, en dan denk ik bij mijn eigen, maar allé lig ik in mijn bed, moet toch op de grond ofzo liggen met geschaafde knieën en al
|
|