|
Post by nummervlinder on Apr 21, 2007 6:45:43 GMT -5
hoop dat er nog zo'n dingen komen, want Prison Break had ik al dus
|
|
|
Post by moondance on Aug 9, 2007 3:59:19 GMT -5
sins of slient holly see jane date was het ook holly scream Rose pff even kijken hoe die andere flims heten
zoek...zoek...zoek...
Satan's School for Girls shannen blue lagoon brain sleepwalkers brain
en nog een film met rose maar kan de naam niet vinden:S en nog 1 van barbas dat was het
|
|
|
Post by Sharon on Aug 9, 2007 6:32:42 GMT -5
oh ja die eerste die je daar zegt geven ze denk ik vanavond op vijftv voor de belgen onder ons
|
|
|
Post by Sharon on Nov 8, 2007 11:45:13 GMT -5
vrijdagavond op vijftv denk ik geven ze Kiss The Bride waar Alyssa in meespeelt
|
|
hermine
Geïnteresseerde
Are your parents terrorists? 'Cos baby you're the bomb.
|
Post by hermine on Mar 8, 2008 8:40:20 GMT -5
Nog geen 1 Ik heb wel een serie met Julian McMahon gezien, Nip/Tuck. En ik ga straks Premonition kijken, ook met Julian McMahon. Niet omdat ik hem zo graag wil zien, maar gewoon omdat hij daar toevallig in zit.
|
|
|
Post by Sharon on Mar 8, 2008 8:41:21 GMT -5
Die heb ik een tijdje geleden ook gezien. Ik zou zeggen zie dat je goed wakker bent want het is wel ingewikkeld soms, maar de film is wel goed.
|
|
|
Post by Sharon on Mar 27, 2008 11:38:58 GMT -5
Ik heb eentje met Kaley Cuoco gezien. Ik ging eerst niet kijken omdat de film zo geweldig leek maar omdat ik Kaley wel eens bezig wou zien. De film heette 'Fat Like Me'. Kaley speelt er Alyson, een topatlete die er dus ook prima uitziet. Haar moeder en broer zijn eerder aan de zware kant en daar heeft zij wat problemen mee, zeker omdat haar broer haar steeds in wrijft dat zij niet weet wat het is om zo te zijn. Daarom gaat ze undercover als zwaarlijvig meisje om een documentaire te maken en te achterhalen waarom dikkere mensen gepest worden.
|
|